• WEAREKEEN - Kommunikationsbyrå Malmö - Bredbandsson - Nerv

Kundnöjdhet!

För att Bredbandsson ska kunna levererar tjänster med hög kvalitét är de beroende av flera olika aktörer där du som kund har den mest centrala rollen. Bredbandsson påverkas av samhället i stort som beslutar om investeringar i fiber- och mobilinfrastruktur. Stadsnäten är mycket viktiga för Bredbandsson då de ofta är leverantören av fiber till dig som slutkund i er lägenhet eller villa. En sund relation till övriga operatörer är även det betydelsfullt för att tekniken ska fungera.  Medarbetarna på Bredbandsson spelar en avgörande roll för att du som kund får den bästa tjänsten och bemötandet du har rätt till.

I detta samspel mellan aktörer är det grundläggande att ta ansvar. Bredbandsson tar ansvar genom att betala skatt och moms i Sverige. Bredbandsson står upp för sjyssta villkor mot sina medarbetare och har kollektivavtal. Bredbandsson arbetar aktivt med vårt hållbarhetsarbete och målet är att presentera miljö- och hållbarhetsredovisning från och med 2016. Vidare följer Bredbandsson de etiska riktlinjer som Institutet Mot Mutor föreskriver.

Bredbandssons ansvar mot dig som slutkund bygger på långsiktighet. Bredbandsson arbetar för att du ska vara kund hos oss så länge det är möjligt genom hög kundnöjdhet, tydlighet och ärlighet.

  • Kund

    Bredbandsson

  • Uppdrag

    Vi fick i uppdrag att arbeta fram en ny grafisk identitet och "tone of voice" för både print och web när Bredbandsson gjorde sin re-branding.

  • Tjänster

    Art Direction, Branding, Copy, Grafisk formgivning, Idé & koncept, Integrerad marknadskommunikation

  • Besök

    bredbandsson.se

logo_bbsson

simkort

BBsson_Stationery